vineri, 1 martie 2013

WhatTheFuckEver

Slobozi, sambata seara eram acasa si am avut un moment(chestie foarte rara) in care am vrut sa-mi manifest afectiunea pentru mama mea. Plm, ma duc sa o iau in brate si sa o pup si ea imi spune "vezi ca am gripa". Duminica deja incepusem sa ma simt molesit. La inceput am crezut ca e din cauza oboselii sau alcoolului consumat cu o zi inainte. Ma gandeam ca e posibil sa fie si din cauza vremii de cacat din ziua respectiva.

Azi m-a dovedit gripa. Nu stiu de ce dracu scriu gunoiul asta de articol. Plm, derilez, cred ca am putina febra, refuz sa iau pastile ca diseara vreau sa ies la baut, tusesc desi-n pula lu hristos, am doua saptamani de cand nu mai fumez, imi simt mainile lipicoiase desi ma spal pe maini intr-un mod paranoic.

In alta oridine de idei, pe 19 aprilie, orele 20.00, la Casa de Cultura a Sindicatelor vor veni trupa de stand up comedy DeKo. Daca nu stiti cine sunt cautati pe youtube...incultilor.

Si inca o chestie pe care cred ca ar fi cazul sa o spun in legatura cu excrementul asta de pagina: orice as spune, scrie, abera, posta, sustine, orice comment care ar trebui sa ma deranjeze pe mine sau pe alti cititori nu va fi sters. Daca se intampla sa o iau pe aratura la unele faze inseamna ori ca asa vreau(vezi faza cu gay metal) sau ca sunt prost informat si imi repar gresala imediat ce devin constient de ea(vezi ce am zis de Atitudine de la Batrayer) dar in orice caz nu voi sterge nimic, plm, am eu fixul asta. Desi se cam numara pe degete persoanele care ma citesc, sunt de parere ca modificand ceva din ce am scris in trecut ar fi nedrept. Daca s-a intamplat sa gresesc, atunci sa vada lumea ca sunt prost, i don't give a rat's ass. Nu vreau sa mai aud comentarii legate de natura chestiilor pe care le scriu. Ori zici "frate, sugi pula" ori "ba, vezi ca n-ai dreptate pt ca..."

Si ba, care dracu e faza cu melcii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu