vineri, 1 martie 2013

sa vedem

bah, n-am mai scris de mult p-aci si chiar aveam cateva idei dar acum nu prea le mai tin minte. S-a dus dracu liceul, sunt sanse sa inceapa facultatea, e cald si azi n-am mancat decat 2 pateuri cu branza pe la 9 dimineata si niste cipsuri...si cred ca e o goanga d-aia mare si neagra prinsa pe undeva intre unitate si zid, dupa cum suna s-ar putea sa fi intrat intr-o punga.

Despre ce vroiam sa scriu: nu stiu cati au observat, dar in majoitatea cazurilor, intr-o casa, mai exact in casa parinteasca, la toaleta sunt mai multe periute de dinti decat oameni care sa le foloseasca. Stiu ca e un subiect penibil si mai bine m-as duce sa ma culc decat sa scriu despre periute de dinti dar trebuie sa recunoasteti ca n-au fost multe persoane care au adus vorba de chestia asta. Stiu ca cel putin la mine acasa e posibil sa fie periute de dinti mai batrane decat mine...dar nu bag mana-n foc. Acum cativa ani am vazut un documentar despre microorganismele care treiesc in jurul nostru in casa, de la cele din covor, din pat, din firele de praf samd, dar producatorii documentarului au refuzat sa arate ce microbi traiesc in periuta de dinti pentru ca ziceau ca ar fi prea socant si scarbos. Acum incerc sa-mi imaginez ce jungla poate sa fie intr-un pahar sau un suport in care sunt periute de cativa ani...bleah. In alta parte am auzit ca madicii stomatologi recomanda schimbarea periutei odata la trei luni. Cati dintre voi chiar fac asta? Pe bune acum, actuala mea perita cred ca are aproape zece luni, poate chiar mai mult si trebuie sa o schimb pentru ca i s-au cam tocit firele. Cand eram in scoala generala, tin minte ca primeam o periuta noua doar cand trebuia sa plec in tabara sau in excursie.

...ar fi foarte penibil daca eu sunt singurul care fac asa si restul oamenilor chair sa ofere atentia cuvenita igienei orale.Mai bine ma aopresc aici pana nu devin scarbos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu