vineri, 1 martie 2013

The world's funniest joke

Ma plictisesc intr-un mod oribil si de plictiseala, ce mi-a trecut pirn cap sa caut pe net? The world's funniest joke. Pentru ca m-am saturat de oameni tristi, probleme existentiale, depresii si alte autoflagelari psihice...deocamdata. Am chef sa rad asa ca am cautat chestia asta cu intentia de a ma binedispune. Plm, Google->the world's funniest joke->Enter si am gasit urmatoarea chestie:

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps, "My friend is dead! What can I do?". The operator says "Calm down. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says "OK, now what?"

Cica a fost votata cea mai buna gluma dupa un studiu facut in 2002. Sincer, chestia asta abia m-a facut sa zambesc. Adica ce fel de tarate in cap au oamenii care se tavalesc pe jos de ras la o asemenea secatura? Din aceasta cauza mi-a venit ideea de a face o chestie interactiva cu cititorii mei mult iubiti. Rog pe cei care citesc asta si au chef, sa lase la comment gluma care lor li se pare cea mai amuzanta. Hai in plm sa radem!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu