vineri, 1 martie 2013

Ce-mi doresc de la 2008

Azi e ultima zi dintr-un an in care mi s-au intamplat destul de multe chestii: am dat bacu, am ajuns la faculta, am vazut pe Blind Guardian, Rotting Christ,The Exploited si Gogol Bordello live, au avut loc niste schimbari remarcabile in viata mea personala si am apucat sa cunosc cateva persoane interesante...ce sa zic, a fost un an bun, o sa-mi fie dor de el...not!

Au mai ramas mai putin de 15 ore pana trecem in urmatorul an si m-am trezit la ora a asta ca sa scriu articolul de fata. De fapt nu ma prea pasioneaza sa ma gandesc la viitor dar am vazut la TV ca toti ciobanii spun ce-si doresc de la noul an asa ca ma bag si eu in turma.

Acum urmeaza lista:
-vreau sa nu intru in coma alcoolica diseara;
-vreau sa trec bine de sesiuni;
-sa am vointa si inspiratie sa scriu;
-sa-mi iau atestat de body piercing;
-sa citesc mai mult decat anul asta;
-sa nu ma dezmosteneasca mama pentru cerceii ce mi-i voi pune pe fata;
-sa nu mor;
-sa vad un concert Rammstein;
-sa vad cat mai putini oameni prosti si sa pastrez legatura cu cei care-i consider prieteni;
-sa gasesc bani pe jos;
-sa ajung in Vama ca n-am mai fost de 2 ani;

Cam atat...Acum ar trebui sa va urez si voua ceva...bah, sper sa vi se intample lucruri bune atat timp cat am si eu ceva de castigat din asta. Hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu