vineri, 1 martie 2013

E bine

Probabil ca asti observat ca blogul nu se mai numeste Dumnezeu E Gay. Nu stiu exact de ce am schimbat numele, probabil megalomanul din mine se manifesta si se simte bine cand vede scris mare Steven Hate. Atunci cand am inceput sa scriu blogul eram hotarat sa ma iau de multe lucruri(religie, politica, subculturi etc.) si incorporasem toate lucrurile pe care nu le suport intr-un singur nume: Dumnezeu si foloseam gay pentru ca in perioada aceea(si acum de multe ori) spun despre ce nu-mi place ca este gay. Acum vreau ca toate chestiile scrise pe blog, fie ele bune sau rele, geniale sau de cacat, sa fie asociate cu numele de StevenHate. Sper ca intr-un final sa gasesc timpul in care sa scriu niste articole bune in care sa spulber toate notiunile si chestiile considerate importante azi si sa demonstrez ca ele sunt niste cacaturi folosite de societate pentru a-si ascunde propria insignifianta, frica, astfem mintindu-se(sau mintindu-ne) ca totul e bine. Well nimic nu e bine si cei care zic sau cred ca vor si pot sa schimbe ceva se supun de fapt aceleiasi scheme a societatii si joaca un rol care deja ii astepta. Desi probabil...sigur ca si eu fac acelasi lucru, ca oricare altcinena, ma mint ca sunt altfel.

Din pacate, din lene, din prostie de cand am inceput blogul si pana acum n-am scris in realitate aproape nimic cu adevarat signifiant, deschizator de drumuri. M-am multumit sa ma iau ca multi altii de viata de zi cu zi cu un ton de superioritate. Asta am facut-o din nesiguranta si un oarecare teribilism dar sunt altii care o fac mai bine(vezi Foamy). Nu inseamna ca nu voi mai scrie si chestii de genul ala dar de acum iante nu vor mai ocupa un loc atat de important.

Ma apucasem sa scriu articolul asta pentru ca vroiam sa povestesc cum azi eram cu Marius si vroiam sa bem o bere, cum nu am gasit o carciuma si am cumparat un bidon la 2 litri cu care ne plimbam prin Vasile Aron in cautarea unui loc prielnic pentru a bea, cum am gasit langa niste tomberoane, la marginea Sibiului o saltea aruncata, cum ne-am asezat pe ea si am baut, cum intre doua guri de bere aruncam cate o piatra sa sperii porumbeii, cum venea lumea sa arunce gunoiul si se uita urat la noi dar pe noi ne durea in pula pentru ca nu suntem ca ei. Nu ne trebuie bani ca sa ne distram , nu ne trebuie localuri de 5 stele, masini, haine de firma, lanturi la gat, nu simtim nevoia sa dam cu banii in toate partile pentru a demonstra(ne demonstra) ca avem valuare, nu ne trebuie acordul celor din jur, nu ne trebuie "moralitatea" voastra, nu ne trebuie religie organizata si acceptata social, patriotism, mandrie de neam, mandrie pentru niste chestii care de fapt nu le avem, nu simtim nevoia sa pupam in cur sau sa sugem pula pentru a ajunge undeva, nu simtim nevoia sa ascundem cine suntem fata de unii oameni doar pentru a fi acceptati si multe altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu