vineri, 1 martie 2013

Meditatia la romani

Articolul asta trebuia sa fie despre altceva dar tocmai am vazut cel mai de cacat reportaj la televizor. Era vorba despre faprul ca aproape toti elevii romani fac meditatii, despre cati bani intra anual, la nivel national in meditatii si despre faptul ca elevii sunt incapabili de a-si face singuri temele iar parintii isi indeamna maimutele sa faca meditatii.

Adevarul este ca elevii romani sunt niste idioti lenesi, stiu asta pentru ca si eu sunt/am fost. In mod normal, daca ne-am comporta cum scrie in carti ca trebuie sa se comporte elevii, nu am avea nevoie de meditatii pentru a ne face temele. Asta numai daca profesorul de la scoala nu e un bulangiu obosit care te face sa crezi ca esti prost tocmai pentru a te duce la el la meditatie.

Ce am mai auzit, acum astia vor sa ceara impozit pe orele de meditatii...plm, daca tot facem asta de ce dracu sa nu se organizeze profii in firme care sa se numeasca...ghici cum? Scoli Private!!! Deja exista chestiile astea idiotilor!

Eu zic asa: tine de munca, inteligenta si vointa fiecarui elev daca trebuie sa faca meditatie sau nu, parintii ar trebui sa scape de porcaria de conceptie conform careia meditatiile sunt o parte normala a vietii de elev, nu trebuie sa apara un impozit pe orele de meditatie pentru ca ar fi prea multa bataie de cap(hartoage, contabilitati etc) pentru o suma prea mica, mai bine scad 10 milioane din salariul fiecarui politician si isi scot mai multi bani decat din impozitele pe meditatii. Si hai sa fim sinceri, cati profi credeti ca o sa declare ca fac ore de pregatire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu