vineri, 1 martie 2013

Ma pis in rezervor

Cacat, azi n-am fost la scoala. Am preferat sa stau in camin sa citesc. Pe la 13 am iesit ca trebuia sa ma duc sa platesc netul si sa ies cu Katja la o pizza. Mergeam pe Mihai Viteazul cu castile un urechi, Dissection zbierau, oamenii treceau pe langa mine si eu ma uitam dupa un BRD ca sa scot niste bani. Tin sa mentionez ca de la inceput n-a fost una dintre cele mai bune zile din viata mea. De cand m-am trezit, nu era apa in camin(adica nici un fel de apa, nici rece nici calda) si nici vremea nu imi era tocmai pe plac. Asa, mergeam pe Mihai Viteazul si aud deodata un scartait putenic de frane in spatele meu. Imi dau joc castile si intorc capul. Ce am vazut: o masina intrase in alta masina care la randul ei lovise un mos. In momentul cand am intors privirea mosul era in aer cu picioarele in sus, ca si cum ar fi facut roata la vreo jumatate de metru deasupra asfaltului. Spre rusnea mea, primul lucru care l-am facut dupa ce a cazut mosul a fost sa-mi pun mana la ochi si sa ma intorc cu spatele la accident. Azi chiar nu aveam chef sa vad creieri de persoane batrane imprastiati pe asfalt. Plm, dupa cateva secunde m-am intors, am vazut ca batranul parea ok la prima vedere(adica nu i se vedeau creierii) si imediat a venit o salvare care probabil ca se afla in apropiere.

Faza e ca mosul era pe trecere. Acum nu stiu daca el s-a aruncat in fata masinii sau ala nu avea frane. De aia nici n-am stat pana a aparut politia ca desi am fost acolo, n-am vazut exact cum s-a intamplat.

Din toata porcaria asta am tras doua concluzii: 1. acum nu suport masinile mai mult decat inainte si 2. in timp ce eu ma indepartam de accident vedeam cum hoarde de taranci si labagii se adunau sa vada spactacolul. Ce plm oamenilor! Pe cuvantul meu, alergau de parca era concert Guta sau dracu mai stie ce. M-am dezgustat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu