vineri, 1 martie 2013

Moment

Am un moment din alea in care iti vine sa distrugi tot ce exista. M-am saturat de discutii de genul "eu cred ca..." sau "eu am citit ca...". Vreau sa bombardez piramidele , Stonehenge si Insula Pastelui ca sa nu le mai bese mintea tuturor labagiilor despre cum au ajuns alea sa fie. Vreau sa distrug SUA ca sa vad cati oameni se sinucid din lipsa de influente vestice. Vreau sa ard toate formele de arta pentru ca toate au fost interpretate, intelese sau folosite prost. Vreau sa-i dau lui Benjamin Franklin in cap cu toate obiectele care functioneaza pe curent electric. Vreau sa calc in picioare toti adeptii ai tuturor subculturilor contemporane(inclusiv pe mine) si sa le spun ca sunt penibili si de ce. Vreau sa vad putrezind toate persoanele inteligente pe care le-am cunoscut vreodata. Vreau ca fiecare om care a crezut vreodata cu adevarat in ceva sa simta durerea tuturor celor care au suferit datorita lucrului in care a crezut. Vreau sa se transforme in viermi si mucegai toate lucrurile inutile cumparate de orice om. Vreau sa ma duc in paleolitic, sa distug primul om din istorie si sa-l invinovatesc pentru toate cacaturile care le-a provocat prin simpla-i aparitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu