vineri, 1 martie 2013

Cri cri cri, tomana gri...baga-mi-as

Soarele apune mai devreme, azi a fost chiar racoare, frunzele incep sa cada...si prunele dar alea in cazan, plm miroase a tuica. A, da si a toama. In caz ca va intrebati, da, StevenHate's not dead, a fost doar in vacanta. Mi-am petrecut majoritatea verii in minunatul jeg de oras natal, m-am si plimbat putin, am vazut majoritatea oamenilor cu care as avea vreun interes sa vorbesc, am facut scoala de soferi, nu am fost la nici un concert pentru ca am preferat sa ma duc la Vama Veche(La Vama Vecheeeee, in guraaaaaa) unde am petrecut cele mai tari cinci zile de dracu mai stie cand, am lucrat la activitatea mea preferata, pasiunea care m-a tinut mai mult de 3 zile si anume jonglatul, am ras, am citit cateva carti si vazut cateva filme interesante. Daca ar fi sa trag linie, mi se pare ca o vacanta mai buna nici nu puteam avea si pentru asta as vrea sa profit de ocazie pentru a le multumi oamenilor cu care m-am vazut aproape in fiecare zi: Merci ba...prostilor:).

Dar acum s-a cam terminat, pe langa aroma de tuica, vantul de toamna mai aduce si alta duhoare...cam pute a scoala. Desi mai e o luna, eu maine plec la Sibiu pentru a-mi rezolva datoriile fata de sistemul de invatamant universitar iar apoi voi mai avea doua saptamani de facut absolut nimic pana incepe anul 2.

Spre bucuria sau dezgustul vostru, odata cu toamna voi incepe si sa petrec mai mult timp in casa iar asta inseamna ca in timp ce ma uit pe pereti imi vor zburda tot felul de idei prin creieras, idei ce vor fi imortalizate unde? Ati ghicit, aici. Pana atunci bucurati-va de ce a mai ramas din vacanta si bafta la restante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu