vineri, 1 martie 2013

Gay Metal Romania 2008

Inca de pe acum, anul 2008 se anunta a fi by far cel mai abundent in concerte metal(corectati-ma daca gresesc). Din pacate(asta este parerea mea proprie si personala), toate trupele mari ce ne vor onora cu prezenta sunt reprezantante de seama ale-cum imi place sa-l numesc- Gay Metal. Formatii precum Iron Maiden, Judas Priest, Manowar, Lenny Kravitz(black-gay metal) si ,nu in ultimul rand, Metallica, care desi dintre toate cele enumerate este singura care-mi place, o includ in categoria gay pentru ca stiu ce fel de oameni(aici ma refer strict la romani) sunt fani inraiti ai lui James Hetfield& Co. Ma refer la 1. rockarii batrani cu conceptii si mod de manifestare diferit de al meu, 2. rockarii tarani care asculta doar Judas, Metallica, Cannibal Corpse si Manowar si se cred bikeri sau dracu mai stie ce si 3. rockarii tarani in devenire, in general persoane care abia termina liceul, un fel de cocalari in haine negre care umbla cu rockarii tarani, tind sa le copieze comportamentul dar aduc si unele inovatii(care nu sunt bune).

Daca am jignit pe cineva cu lucrurile spuse mai sus, asta e. Probabil ca de fapt sunt gelos ca nu vin mai multe trupe care sa-mi placa si mie. Metal Forever Frateeee!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu