vineri, 1 martie 2013

Cocalarii ie pe net

Una dintre activitatile mele preferate este sa ma uit pe hi5 la profilele cocalarilor din orasul natal. De obicei ma uit la noua generatie de roackarite si punkiste care asculta Tokio Hotel si Avril Lavigne dar se imbraca in cele mai sataniste haine si majoritatea dintre ele au prieteni manelonauti. Azi am decis ca e timpul sa trec la urmatorul nivel, anume, sa vad cum arata profilul unui adolescent caracalean tipic si am dat peste asta. Din pacate, i-am lasat un comment pe care bineinteles ca nu-l va lasa pe pagina, dar daca il citeste e posibil sa mai corecteze din greselile de scriere, asa ca uita-ti-va cat mai repede ca sa prindeti partea buna.

Tot legat de gutaloveri internetisti, am mai gasit urmatoarele 2 filmulete:
-pizda tipica hi5
-diverse poze cu tarani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu