vineri, 1 martie 2013

Te trezesti mort

Cu ocazia sarbatorilor pascale m-am transformat intr-un paduret nocturn. Asta a fost a doua noapte in care undeva intre 12 am si 7 am mi-am petrecut timpul in padure, langa un foc, consumand cantitati considerabile de alcool si razand cu persoane care imi place sa-i consider prietenii mei. Sunt prea obosit si mahmur acum ca sa incep sa descriu maretia petrecerii unei nopti in mijlocul naturii, cum iti rupi spatele cautand surcele pentru a face un foc care va avea ca scop producerea de caldura ci nu prajirea micilor, fricii provocate de aberatii despre Blair Witch sau Wrong Turn, placerea care o simti cand razi pe seama defectelor de caracter ale prietenilor(chestie specifica anturajului meu) si a senzatiei de a te intinde mort de beat pe o patura langa un foc in mijlocul unei paduri intr-o noapte destul de friguroasa.

Apoi mai este si intoarcerea acasa dimineata, cine e destul de treaz ca sa conduca, ultimul bidon de bere baut in centru, pogo-ul facut la 6 dimineata, energia pe care o ai in cantitati deranjant de mari la ora asta tinand cont de cate ai facut si senzatia de durere in pula cand stii ca arati ca un salbatic fugit de acasa si lumea se uita ciudat la tine.

Dimineata de pasti cand din obligatie trebuie sa te duci la biserica sa iei paine sfintita sau ce dracu e aia, cum prietenii te roaga sa-ti dai jos hanoracul cu un inger legat inainte de a intra in lacasul sfant, whateverul psihic care il simti cand intri in biserica, tragi o inchinatura in scarba, preotul spune ca te cunoaste, tu ii spui ca i-ai fost elev, te intreaba unde esti acum , ii spui unde, te felicita, iei paine si te duci dracu acasa.

Probabil ca intr-o zi voi scrie mai detaliat de toate chestiile astea dar deocamdata ma duc sa mananc ceva apoi lesin...in cel mai bun caz in pat. Hristos e mort de 2000 de ani si nu mai invie!(asta daca chiar a existat vreodata).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu