vineri, 1 martie 2013

Concert in Bierhaus

Cum am spus saptamanile trecute, ieri(29.03) a fost concert in Bierhaus(Sibiu). Cred ca Bierhaus e cel mai bun local pentru concerte de metalisti dn Sibiu. E posibil sa ma insel dar din cate am vazut pana acum asta e by far cel mai spatios si aerisit loc. La intrare, odata cu biletul am primit si un sticker cu Indian Fall si unul cu eyeSEEred. Am intrat, am gasit o masa si am inceput sa bem.

Concertul propriu-zis: Prima trupa a fost Betrayer din Sibiu. Trupa suna bine, violent, interesant, imi place. Spre sfasit au stricat-o cand au inceput cu coveruri, in special Platitudine de la Labar...ah, Atitudine a lu Altar. Plm, de ce sa faci un cover de cacat dupa o piesa de cacat cand piesele tale suna bine?

Trupa doi: eyeSEEred din Medias. Mie incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult de oamenii astia. Maine fac rost si de demo-ul lor si sper sa-i vad si la Rock'N'Iasi daca ajung pe acolo. Spre deosebire de primul concert la care i-am vazut, de data asta sonorizarea a fost chiar ok si aseara chair am apucat sa-i vad(ultima data i-am auzit doar).

Trupa trei si capul de afis: Indian Fall din Brasov. Eu de trupa asta am auzit prima data in clasa a 9a. Trebuia sa ma duc la un concert de-al lor dar n-am mai apucat. Faza e ca pana aseara habar n-aveam despre ce canta si cum suna...si nici aseara nu am apucat sa-mi fac o idee prea buna pentru ca dupa ce eyeSEEred au terminat de cantat piesele de pe demo, m-am angajat in actiunea de a ma face muci si apoi am plecat acasa. Am apucat sa ascult doar 2-3 meodii de la Indian Fall si mi-au parut ok. Poate azi stau putin pe myspace-ul lor si ma documentez.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu