miercuri, 3 martie 2010

Small talk

Sa ma mai leg si eu de niste chestii ca mi-a scazut traficul si ar fi cazut sa mai postez si ceva scris de mine. Am si un subiect destul de simpatic-zic eu-si anume...cum sa le zic...agaricii...genul ala de oameni despre care nu ai parere deosebit de buna dar care traiesc cu impresia ca esti dispus sa le asculti toate aberatiile si povestile, necazurile si astptarile ce le au de la viata lor penibila. Lucru trist dar adevarat, oameni acestia exista, ii vedem in fiecare zi, copii nostri se vor duce la scoala si vor avea astfel de colegi. Prostii astia reprezinta o adevarata problema a umanitatii si daca nu de dragul nostru, macar de dragul generatiilor ce vor urma, haideti sa incercam sa eliminam acest impediment.

Sigur ati intalnit cel putin o data in viata o astfel de persoana. Oameni care atunci cand deschid gura tu auzi numai "bla bla bla bla bla bla" si le raspunzi mai mult din politete decat din dorinta de a socializa. Parerea mea e ca maimutele astea sufera de un acut sindrom de inferioritate si incearca sa dovedeasca contrariul sau dimpotriva, au o parere prea buna despre sine si cred ca oricine ar fi dispus sa le suporte trancanelile neinteresante. Cand ma gandesc la prostii astia, tind sa am urmatoarea imagine in cap: un tip/tipa cu un aspect ce nu atrage atentia cu nimic interesant avand chiar o tenta de hidosenie, o privire usor pierduta ce te duce cu gandul la deficienta psihica, din propria experienta, desi nu sunt rasist(...) sunt de parere ca toti oamenii astia fac parte sau au legatura cu etnia rroma.

Din pacate, holocaustul este o infractiune iar metodele de reeducare ce-mi trec prin cap incalca chestiile prevazute in Drepturile Omului. Asa ca cel mai simplu si uman lucru de facut e sa le spunem idiotilor ca nu ne intereseaza problemele si trancanelile lor si ca am aprecia daca nu ne-ar mai bate la cap cu porcariile mai sus mentionate. Mai mult ca sigur, la auzul acestei remarci, agaricii se vor simti loviti in orgoliu si probabil ca vor inceraca sa dovedeasca ca va inselati sau sa se razbune...un risc pe care ar trebui sa fim dispusi sa ni-l asumam pentru ca in general, razbunarea unui om fara personalitate consta in a se uita urat la tine, eventual sa zica una-doua vorbe naspa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu