miercuri, 3 martie 2010

Imparatul mustelor

In ultimul timp am tot fost plecat de acasa si lipsit de acces la internet asa ca am avut ocazia sa citesc mai mult. Astfel mi-a venit ideea de a face o rubrica speciala in are sa scriu despre cartile citite care mi-au lasat o impresie.

Astazi voi incepe cu ultima carte citita: "Imparatul mustelor" de William Golding, o carte care mie mi s-a parut destul de interesanta. Este vorba despre niste copii izolati pe o insula pustie in urma unui cataclism atomic si felul cum trec de la un mod de viata disciplinat la salbaticie datorita lipsei adultilor. Citind cartea, primul lucru la care m-am gandit au fost tribul de copii din Mad Max III, cei care asteptau sa vina pilotul de avion sa-i salveze. Mie mi s-a parut o carte buna, usor de citit si cu un final surprinzator dar totusi logic. Sper sa o cititi si sa va placa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu