miercuri, 3 martie 2010

plm...sarbatori

Habar nu am de ce ma chinui sa scriu articolul asta. Nu simt nici o caldura interioara de sarbatori, nu vreau sa-mi ajut aporapele mai mult decat de obicei, nu dau/primesc cadouri mai mult decat intr-o zi normala si nu suport colindele si filmele penibile care invadeaza mass-media in aceasta perioada. In schimb, ador faptul ca pentru tot romanul, adevarata esenta a Craciunului(sau a oricarei alte sarbatori) este de a cumpara toate kitsch-urile existente, a se comporta frumos cu toate rudele insuportabile si(preferata mea) de a manca si a bea pana la refuz.

Un lucru care ma deranjeaza in mod deosebit: daca Craciunul este o sarbatoare de familie de ce plm n-am gasit o masa libera in nici un bar? Toti gutzaloverii din Caracal si din satele din jur au iesit sa bea o bere la oras...probabil ca multi dintre ei s-au imbatat ca porcii si s-au luat la bataie pe motiv ca Salam te unge pe suflet mai mult si mai vascos decat Vijelie sau o porcarie de genul asta. Din cauza asta eu am petrecut o ora incercand sa gasesc un bar cu o masa libera ca in final sa ma duc sa beau o cafea intr-o carciuma la 100 de metri de blocul meu. Dupa aia am plecat acasa si am stat la taclale cu fantoma care ma urmareste si am adormit.

In alta oridine de idei, camera mea este singura din apartament care nu are termopane si in fiecare dimineatza ma trezesc cu dureri de masele si ochi umflati de la curent. Ai naibii de parinti ...ei stau fiecare in camera sa si se uita la tv iar eu ma amagesc cu un mp3 player si ma uit la floricelele de gheatza de pe geam. Un lucru care-mi place enorm la familia mea pe sarbatori este mentalitatea "Macar mori satul". Bunicu-meu are ulcer, diabet si o gramada de alte boli ce-i impun un regim alimentar sever. Maica-mea se duce la el cu un tort cu frisca, 10miloane de siropuri si tone de zahar...ce sa mai zic.

Am ajuns la concluzia ca cel mai frumos mod de a-ti petrece sarbatorile e sa stai singur in camera sa citesti si sa asculti muzica, sa stai la taclale pe net si sa iti limitezi contaltele cu cei din afara casei la 1-2 persoane. Si inca ceva, imi bag pula in satisfactiile din viata profesionala a lu Cristi Chivu si-n tot fotbalu romanesc si international.

Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu