miercuri, 3 martie 2010

Moonspell si bounceri

Sambata am facut excursie pana in Bucuresti si am vazut Moonspell. Initial aveam de gand sa ma duc singur fara a avea contact cu nimeni dar din fericire nu s-a intamplat asa. M-am intalnit cu Joker, cu diversi oameni pe care-i stiam mai mult sau mai putin, cu Elena care nu o cunosteam dar care mi-a raspuns la un comment de pe metalhead.ro, si-a consumat destul credit explicandu-mi cum sa ajung din autogara la amfiteatru si in plus mi-a dat bilet la pretul de acum o luna(10-20 de lei mai ieftin decat daca il luam la intrare). Multumesc mult, Elena.

Concertul a fost genial, trupele din deschidere au sunat bine dar nu m-au marcat forte mult(am apucat sa vad Indian Fall in sfarsit). Multi nu au vazut trupele din deschidere pentru ca au fost nevoiti sa astepte la imensele cozi pentru bere. Daca nu ma insel erau doar 4 dozatoare care trebuiau sa faca fatza la numarul destul de mare de metalisti insetati, pe deasupra era si destul de cald afara.

Recitalul Moonspell mi s-a parut pur si simplu genial, luand in calcul toate circumstantele. Atmosfera a fost ok, publicul canta alaturi de Fernando, se dadea din pleata si erau maini prin aer. Biss-ul s-a lasat asteptat destul de mult dar a meritat. La biss au cantat: Finisterra, From Lowering Skies(melodie care chiar nu credeam ca o voi auzi dar cand au cantat-o am fost cu atat mai bucuros) si bineinteles Alma Mater. In concluzie, chiar mi-a parut bine ca am fost la concert desi am stat mult timp sa ma hotarasc daca vreau sa ma duc sau nu. O cronica serioasa a evenimentului o puteti citi pe metalhead.ro

Restul serii am petrecut-o cu Onishka si Malice. Exista deja un rezumat al celor petrecute asa ca nu ma mai obosesc scriind altul.

O chiestie m-a marcat in mod deosebit si Onishka a uitat sa o spuna. La intrarea in Revenge, bouncerul mi-a cerut rucsacul pentru a-l verifica de arme, droguri, bombe etc. Cum a pus mana pe el, mi-am adus aminte ca intr-un buzunar aveam o lingura si un cutit ramase de cand am fost in parc sa iau pamant pentru flori(plm, nu aveam cu ce sa sap). Tipul pipaie buzunarul respectiv, pipaie si prin jurul lui apoi ma intreaba: "Ce ai aici?" eu:"Amm...o lingura.". Plm, se simtea de la o posta ca e un obiect subtire din metal dar nu mi-a cerut sa-i arat. Mai pipaie el putin, i se pare ca simte ceva "Aici ce e?", pun eu mana sa vad, era o mingiuta de cauciuc. "O minge" zic, la care tipul "Scoate-o sa o vad!"...ciudata faza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu