miercuri, 3 martie 2010

Sala de lectura

E 9 fucking AM. Azinoapte am dormit trei ore si m-am trezit la 7 ca sa ma duc la un seminar pe care grupa mea il are de fapt saptamana viitoare. Dupa o ora de stat in clasa si facut propozitii cu cuvinte ciudate mi-am dat seama ca nu cunosteam pe nimeni din sala si am plecat. Acum sunt la biblioteca si scriu asta, in spatele meu e o femeie care-mi fute creierii dand cu aspiratorul sub scaunul meu. Pula lu hristos, programul bibliotecii e de la 8 la 20...acum e 9. Tanti asta n-ar fi trebuit sa dea cu aspiratorul inainte de a avea cititorii acces in sala? Adica e de ajuns ca aici vin mereu tot felul de tarani urat mirositori, pizde galagioase, oameni care nu sunt constienti ca telefoanele mobile au optiuni pentru micsorat sau oprit volumul tonului de apel, nu cred ca e nevoie sa fim deranjati si de personalul bibliotecii organizat ca pula unui lepros.

Eu de fapt am venit la biblioteca pentru a scrie altceva dar daca tot m-am apucat, hai sa fac un rant despre ce nu-mi place la locul asta.

Biblioteca ASTRA din Sibiu, corpul B, este o cladire moderna cu cinci etaje, curata, frumos mirositoare, cu aspect placut si camere de filmat in sala de lectura astfel ca-mi pot lasa bagajele acolo daca am chef sa ma duc sa mananc sau ceva de genul. Desi nu sunt din Sibiu, pot imprumuta carti cu buletinul ceea ce este un lucru excelent. Dezavantajul, ca de altfel la toate locurile publice, este ca nimeni nu poate opri hoardele de mizerii umane care lasa impresia ca singurul lor scop pentru a veni aici este sa te enerveze.

Printre cele mai enervante categorii de idioti se numara:
-Oamenii care vorbesc de parca ar avea porumb in urechi. Intr-un loc in care oricand se afla aproximativ 10-15 oameni care citesc, studiaza sau isi fac temele, se gaseste un cretin care sa vorbeasca cu alt cretin interlocutor de parca ar fi la manelefest in fata unui zid de difuzoare. Intr-un loc in care se aude daca gandesti putin mai mult(exceptand aspiratoarele de dimineata) se gaseste un muie panne care sa tipe la un alt rebut. In cazurile fericite, amandoi se afla in sala de lectura. Cu adevarat naspa este atunci cand muistul galagios vorbeste la telefon, eventual se mai si enerveaza ca nu-l aude pe celalalt.

-Oamenii care nu stiu sa-si puna telefoanele pe silent. Spun doar atat: Sugeti pula in liniste!

-Grupuri de cel putin trei pizde sau pizdai care stau 4 ore si fac o gramada de galagie pentru o tema care un om normal o scrie intr-o pauza de 10 minute.

-Proasta cu aspiratorul dar macar asta face ceva util.

-Oamenii care mananca in sala de lectura. Inteleg, ai de invatat sau de facut un referat/proiect/licenta, lucru ce-ti ocupa mult timp si energie. Dar daca ti se face foame iesi in mortii matii afara si nu-mi mai fasai pungi in creieri!

Sper ca in anul II sa castig la loto sau ceva ca sa-mi cumpar un apartament sau casa unde sa stau singur, sa nu mai zbiere manelele in camera in care dorm si sa nu mai trebuiasca sa petrec timp in sala de lectura unde chiar acum vorbesc femeile de servici in spatele meu despre ce mai gatesc. Pisha-m-as in cratitele lor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu