miercuri, 3 aprilie 2013

Initiativa(dedicat caracalenilor)

Un pic de initiativa si de patriotism local din partea mea...
S-a facut frig afara, nu mai prea mai merge sa o arzi prin parc sau pe la statuie sau pe unde dracu umblati voi. De acum inainte petrecem din ce in ce mai putin timp afara si cand iesim seara ne refugiem intr-un bar sau ceva de genu. Cum in minunatul Caracal nu ai prea multe optiuni cand vrei sa bei o cafea/bere/suc si cum peste tot dai de cocalari sau oameni care chiar nu vrei sa-i ai in raza vizuala cand iesi la bere eu vin cu urmatoarea sugestie:

Exista un local in centru, multi treceti pe langa el si nu-l bagati in seama. Pe vremuri se numea Lido, apoi a fost nu stiu ce restaurant, apoi magazin de jucarii iar acum e un bar ce poarta minunatul nume de Minerva. Locul nu e cine stie ce, dar mi-a placut pentru faptul ca nu vine prea multa lume acolo, fac o cafea foarte buna, preturile sunt ok si au un proiector unde se pot vedea videoclipuri, televizor, meciuri, filme si concerte(pentru ultimele 2 se poate veni cu dvd-ul de acasa daca sunteti multi sau cunoasteti personalul). Faza e urmatoarea, daca nu esti cocalar, pitzipoanca, taran, cioban, manelist etc. si asculti in schimb muzica buna si nu gandesti ca turma atunci cand vrei sa iesi cu iubita sau prietenii la un suc/bere incearca sa vii acolo. Ideea e sa facem in asa fel incat locul sa fie frecventat numai de oameni ca noi, sa-si formeze o reputatie si sa aiba si Caracalul in sfarsit un loc unde sa se poata aduna rockarii, metalistii, punkerii, industrialii sau ce naiba sunteti. Ar trebui sa ne impunem putin la inceput, sa se obijnuiasca patronii si personalul cu ideea dar cu putina ambitie eu cred ca am reusi(desi nu-mi fac prea mari sperante).

Concluzia: daca nu esti cocalar, vino in Minerva, spune-le si prietenilor tai necocalari si poate dupa ceva timp acolo vei putea iesi la o bere si asculta muzica ce-ti place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu