miercuri, 3 aprilie 2013

Caldura

Ati vazut ce cald a fost in ultimele zile? V-a placut?

Pe mine nu m-a deranjat in mod deosebit caldura fiindca locuiesc pe partea umbrita a caminului, beau multe lichide si nu ma prea ridic din pat pe timpul zilei. Ieri insa, a trebuit sa ma duc in centru, la o ora la care era inca destul de clad si am vazut cateva chestii care nu-mi plac la colegii mei de trotuar.

1. Persoanele batrane n-au ce cauta afara din casa cand este foarte cald afara. Dupa ce ca se deplaseaza cu viteza melcului, uneori mai merg si in grupuri ce ocupa toata latimea trotuarului, tu neavand pe unde sa-i depasesti, mai exista si posibilitatea sa moara de la temperatura ridicata si tot ei se plang ca nu se simt bine. Stati dracu in casa! Daca aveti treburi, rezolvati-le dimineata sau seara si in rest stati in casa si lasasti oamenii sanatosi sa mearga pe caldura. Te uiti la stiri si vezi: "O femeie de 750 de ani a iesit din casa la orele 14.00 cand afara era o temperatura de 1000 grade Celsius si a murit." Saraca de ea. Daca oamenii astia chiar au ganduri sinucigase, sa-si vanda naibii casele si toate vechiturile si sa se mute pe soare. Mie unu nu-mi place sa fiu incurcat in traficul meu de pieton de catre niste mosuleti si babute si mai ales, nu-mi place sa vad oameni morti pe strada, in special pe caldura aia. Mortii sunt interesanti doar in filme.

2. Oamenii ce merg cu bicicleta pe trotuar. Dude, hotaraste-te, ori esti pieton ori biciclist? Mergi linistit, cu castile in urechi si deodata trece la 20 de centimetri de tine o bicicleta de zici ca a intarziat la Turul Frantei. Daca ii intrebi de ce nu folosesc soseaua iti raspund ca e prea periculos acolo. Da, bine, mai bine imi intri mie cu coarnele in ficat decat sa te loveasca pe tine masina, corect, te inteleg, mori!

3. Cuplurile ce se tin de mana dar stau la distata mare unul de celalat, ocupand astfel tot trotuarul. Porumbeilor, oamenii trebuie sa se deplaseze, daca voi nu va grabiti nicaieri nu inseamna ca si restul sunt la fel.

4. Asta e preferata mea: barbatii ce-si ridica tricourile deasupra buricului penru ca nu mai suporta caldura. Acestia se impart in doua categorii:
*Cocalarii, romani tiganizati ce isi ridica tricourile pentru a dezvalui un abdomen plat, in cazurile norocoase se si disting grupele de muschi abdominali. Da mai, inteleg ca esti un coclit cu patru clase care-si da toti banii pe haine de firma, geci galbene, telefoane, lanturi de aur si lautari nemaiavand apoi bani de mancare, e o strategie buna daca nu vrei sa te ingrasi, tot respectul, mori de dizenterie!
*Muncitorii, oamenii foarte grasi care-si ridica tricourile pentru a dezvalui un balon, o semisfera perfecta de grasime, untura, slana cu brobonele de trrtanspiratie ce se prelinge pana pe pantaloni, lasand impresia ca au probleme cu vezica. Nimeni n-a zis ca e usor pe timp de canicula, fiecare face ce poate pentru a nu muri de cald. Pentu unii este mai greu decat pentru altii. Eu unul nu sunt cea mai slaba persoana din lume, mai am si parul lung, ma mai imbrac si in negru. Mi-e cald, n-am ce-i face, dar incerc sa pastrez un aspect decent. Plm, nimeni n-are chef sa mearga pe strada si sa vada o versiune in miniatura a planetei Jupiter, paroasa si plina de transpiratie indreptandu-se spre ei. Astia sunt genul de oameni care pana la urma vor incepe sa poarte bustiere...

Caldura mare, oameni prosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu