vineri, 5 aprilie 2013

Enough already!

Tot ma tin sa scriu chestia asta de ceva vreme si de fiecare data am zis sa nu, ca plm sunt eu exagerat, oamenii au dreptul sa fie informati si alte aberatii de genu'. Terminati dracu cu stirile despre Metallica! Hooooo! Ajungeee! Chestia asta a inceput inca dinaintea concertului lor in Romania, apoi odata cu lansarea noului album a fost si mai rau acum e deja penibil, plm cand vad mail gen "azi a fost lansat al 682359lea single de pe noul album Metallica" nici nu stiu in ce feluri sa ma enervez asa ca rad. Mai, n-am nici o problema cu trupa, imi plac unele chestii de la ei, sunt batrani, talentati si au influentat multi oameni si trupe dar terminati dracu. Nu am fost la concertul lor tocmai pentru ca stiam ca voi da doar de disperati gen persoanele de la metalhead.ro care nu se pot abtine din a trimite mail la fiecare bucata de informatii ce contine numele Metallica. Mi-e si scarba sa caut si sa ascult albumul acum. Dude, puneti stirea pe site, cine e interesat, obsedat, fanatic Metallica o va gasi si fara ca voi sa ne umpleti inboxurile cu mailuri ce contin o singura stire pe care oricum fanii inraiti o stiau dinainte.

Cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu